8 maj

Min sopp diet höll på i en vecka sen pallade jag inte, men jag har inte vägt mig än för jag vill  vänta ett tag med det så att jag kan bli ennu lyckligare, nu har jag börjat träna oxå det blir promenader de dagarna jag är lat och tränings pass de dagarna  jag känner mig på alerten men det kommer antagligen bli mer träningspass än promenader.
jag har faktiskt börjat gå de senaste dagarna jag har sammanlagt gått 20 kilometer på 3 dagar. och ett zumba pass och ett tränings pass.
nu så har jag hoppat på en annan diet igen :P
men själva grejjen är ju att jag ska exprementera.
jag försöker äta och dricka sånt som inne håller så lite socker och fett som möjligt inte svårt alls :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0