3 maj 2012

japp jag har inte skrivit något på ett tag för att det har spårat ur lite i mitt exprement, Men som tur är så har jag inte helt slutat, mina smoothies var inte så bra eftersom att jag tröttnade rättså fort och nu testas jag något nytt Sjukhus soppan eller bantnings soppan, man går tydligen ner 4-7 kilo i veckan, och eftersom att alla vill vara smala och fina till sommaren så är det ju JÄVLIGT bra!!
Recept
Köp alla rotfruckter du hittar
tex kolrot morot celleri vitkål ( jag köpte en palsternacka) osv.
hacka allt och koka i typ 1 timme eller två ha ca 6 buljong tärningar.
sen är det bara att äta hur mycket du vill i en vecka sen vecka 2 om man forsätter kan man äta lite fruckt och nyttigheter undvik banan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0