29 mars / kissie

Nu har jag gått på denna diet i två dagar och jag känner att jag mår faktiskt rätt så bra.
jag är inte tröttare på grund utav att jag äter mindere utan det känns bara bra. jag äter ju regel bundet så att jag inte hinner bli specielt hungrig (för utom om man sitter uppe länge efter klokan 6).
om man äter de man ska och på de tiderna man ska och går oh lägger sig typ vid klokan 11 eller så, så känner man inte av hungern som smyger sig på på kvällarna ibland. Det är otroligt vad mycket mat människor äter när man inte ens behöver så mycket mat på en dag om man la ihop allt som en "vanlig människa" äter på en dag så på min diet skulle de räcka på iaf 2 kanske 3 dagar.


bloggerska!

Jag läste kissies blogg igår och det gav mig faktiskt lite peppning för att hon är ju värkligen ducktig med allt som träning och själv disiplin, och kolla på henne det är säkert mer än 100,000 människor i svegie som ser upp till henne och jag tyker det är bra att se upp till en Tjej/kvinna som har sånn enorm själv disiplin. visst endel människor tänker väl att hon är för smal osv men om man tycker att hon är det så behöver man ju inte bli så smal som hon,, själv tror jag att hon själv vet bäst om hur hon passar att vara, det är ju inte alla som passar ens att vara så smala som hon och hon passa faktiskt i det för hon bär upp det så bra på sitt egna vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0