28 mars

Började dagen lite ovanligt idag igen, jag börja med ett glas yoghurt och en kopp kaffe, sen vid klockan 12 åt jag en nutrilett eftersom jag är glömsk och glömde ta med mig smoothie och en banan till skolan. och nu har jag ätit ris med tonfik och snart är det dax att gå ut på en promenad med en banan. sen ikväll blir det antingen yoghurt eller smoothie beror på hur hungrig jag är, yoghurt är mer mättande än smoothien.
Jag har hört folk som säger att ris inte är så bra men man måste komma ihåg att ris inte är pasta.
pasta Bakar man eller tillverkar man, och ris odlar man därför tror jag att ris är bättre än pata eller jag vet att pasta inte är bra när man bantar.
Träning
Jaa jag har inte kommit igång med något gym kort än men det måste jag fixa innan jag börjar med ett nytt shema, eftersom att jag lägger till mer "vanlig mat" till hur mycket jag tränar därför kommer jag tillsisst äta vad jag vill och må bra så länge jag tränar och då går jag inte ner i vikt.
eftersom att jag inte känner någon som har gjort på det här viset så vet jag inte hur effiktivt det är men för hoppningsvist så kommer det funka och jag kan hjälpa andra människor som jag som är lite knubbiga och vill gå ner i vikt och hålla det sen, jag tror på att om man tränar mycket och regelbundet så kan man inte sluta för det blir en ny livsstil..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0