27 Mars

Vaknar upp och startar dagen med en kopp kaffe med lite mjölk i och en hår macka.
eftersom att det är första dagen på min bantning så har jag inte alla varor jag behöver.


De första två veckornas chema!
8:30
Smoothie och kaffe
12:00
Banan och lätt yoghurt
16:00
Ris med tonfisk och valfria grönsaker.
16:30
en promenad och en banan
18:00
Fil med en hård macka.
Hur jag gör smoothien
Det är väldigt lätt jag köpte en påse frysta bär la bärena i ljummet vatten  mixa med lätt mjölk.
Smoothien blir hyfsat god jag köpte en bär mix med lingon i och det vart väl lite för surt för min smak men det går ner och det är absolut inte äckligt.

förlåt för stavningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0